Nu är projektarbetet igång på riktigt

Var precis och drack te, samtidigt som jag antecknade ned våra idéer och grejer för projektarbetet. Köpte en liten anteckningsbok att ha, för jag vill kunna ha mina anteckningar på fler ställen än bara datorn och i skolan. Så jaa, det var bra, fick den nästan gratis också!

Vi var i skolan mellan 8.30-15.00, ungefär, eller jaa. Vi blev väl egentligen klara nt 14.40, men var fortfarande kvar i skolan. Bollat massa idéer med min projektkompis och bästa vän, Carro. Och jävlar vad vi är kloka när vi får slå ihop våra huvuden. Massa idéer och vi vet redan hur vi ska bygga upp nästan hela projektet! Det är starkt gjort av oss, och jag tror verkligen att detta kommer bli skitbra. Inte tror förresten, det gör man i kyrkan, utan jag vet! Men det var trevligt, vi satt nere vid "hallen", i fönstret och bara pratade och kom på nya saker heela tiden verkligen.

Lunchen blev på Hellmans, med Carro och Emelie. Riktigt trevligt och gott, även fast det är aningen dyrt där. Men men, ska det smaka så(?). Jag åt en LaxBagel, drack en Latte och lite fika till det. Mumma, och efter fikat blev jag proppmätt. Carro passade också på att fixa syntestet, så hon kan börja övningsköra. Och appropå det ska jag ligga i hårdträning nu, så jag kan fixa mitt körtkort snart! Ska se till att fixa det i höst, senast November. Det klarar jag!

Skoldagen har som sagt varit riktigt soft. Vi fick rita visualiseringar, "affischer" som skulle representera våra tankar för arbetet. Och jaa, resultatet för mig och Carro blev att vi tänker jäävligt lika. De såg nästan likadana ut och ändå satt vi en bit ifrån varandra och hade inte en aning om vad den andre ritade. Så därför blir nog projektarbetet lättare att göra!

vad har ni haft för er idag då?
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Robin

Tack babe! :D <3

2008-08-26 @ 21:57:44
Postat av: Carolina

jag VET också att vårat projekt kommer bli bra!

Great minds think a like you know ;)



Kommer bli så jäkla kul att jobba tillsammans med dig <3 :D

2008-08-26 @ 22:33:09
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback