Inga stora planer denna kväll

Robin kom när jag skrev mitt sista inlägg förut, och sedan dess har vi bara legat i sängen och kollat på tv och pratat. Kändes skönt att bara slappa och stanna hemma ändå. Kände inte för att dra ut ikväll också, dels för att jag gjorde det igår och är fortfarande opepp och sedan har jag gått och blivit förkyld, sitter och nyser hela tiden..

Det var väl tur också att vi inte drog ut, för Robin har somnat i min säng, och klockan var bara tio då. haha, jaa så jag roar mig genom att titta på Pearl Harbour som går på fyran. Rätt ok film, såg den första gången på bio när den kom, segt som fan för filmen började brinna upp i mitten. Och då fick vi vänta på att de bytte och spolade fram.

Men jaa, jag ska väl tillbaka till sängen igen, kolla på tv och sedan lär väl jag också somna. Ska se till att komma upp skapligt imorgon, och sedan bara ta det lugnt heeela dagen. Blir förmodligen en kryssning den 27e september, Salsabåten. Mer om det senare.

Sov gott och dröm sött allesammans.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Jag tyckte att den var helt okej. Men inte lika bra som X&Y.



Ohlala salsakryssning? Det låter spännande :D

2008-08-31 @ 09:01:47
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaså, vad gjorde du i södertälje då? :)

2008-08-31 @ 15:52:39
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback