Hur ska jag kunna sova inatt?

Regnet verkligen öser ned, det smattrar som tusan och jag kommer störa mig på detta ljud hela natten. Speciellt i mitt rum, där jag har plåttak och tunna väggar. uääh, vill inte sova ensam. Avskyr egentligen att sova ensam, så många skumme saker i skuggorna, bäst är med Robin. <3

Jag som skulle lägga mig tidigt, joo tjena. Varför gör jag aldrig det? Kommer vara dötrött imorgon, men jag får i alla fall lite sovmorgon, ska nog upp runt kl. 10. Tar bussen in till stan med Carro kl tio över elva. Sedan blir det att kolla på skooor. Ska fixa ett par nya, med klackar, eftersom det är min och Carros nya deal. Vi ska kunna gå i klackar till hösten, helst till hennes födelsedag.  Så nu ska jag hitta ett par schyssta, har redan gjort det, men kanske hittar ett par andra.

Usch, nu mste jag verkligen sova. Ska försöka i alla fall, men känner att jag förmodligen somnar snabbt ändå.
Hoppas ni haft en bra dag och att ni kan sova gott inatt.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas att du fick sova!

Det tog ett jäkla tag för mig tack vare regnet.



Jag hoppas att du hittar ett par schyssta klackar idag :D

2008-08-05 @ 09:14:37
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Carolina

sv: Ja jag kanske borde försöka vara vaken hela onsdag natt och sova på bussen sen XD :p

2008-08-05 @ 10:03:55
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback