Godmorgon sötisar!

Idag är jag pigg och glad, trallar runt i min älsklings skjorta. Den passar perfekt, lite stor bara, haha. Får bli en bild senare ikväll kanske. Måste ju ta bild på det jag shoppade i måndags också, har inte orkat göra det. Men lite fint var det i alla fall.

Idag är det skola, missar dock matten nu på morgonen, men jag ska ju till dietisten. Äntligen säger jag, ska kännas skönt att kanske få veta vad jag kan äta och sådär, utan att må dåligt jämt och ständigt. Uhm, sedan är det Mediekommunikation och Projektarbetet som kommer täcka resten av dagen. Projektarbete kl. 13 - 17, haha. Men det kirrar vi, ellerhur Carro? Visst, sedan behöver man inte gå sååå länge heller, vi kanske blir klara tidigare.

Vet inte vad jag ska hitta på mer idag, men det blir väl att ta det lugnt och sådär. Men nu är det dags för frukost. Hoppas ni får en bra dag.

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Marie

tack detsamma :) godmorgon

2008-08-27 @ 13:15:29
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback