En lista att göra innan det nya året börjar

Jag har tänkt lite för mycket, så idag när jag inte hade något att göra på jobbet, skrev jag en lista på saker jag ska göra innan nyår. Måste bestämma mig, få motivation och inspiration. Och nu kom jag på att jag glömt kvar listan vid kassan och där står det även lite annat, om roliga kunder. Jaja, kul för den som hittar listan då.

Här är i alla fall grejer jag ska göra innan det nya året kommer.

  • Fixa körkortet
  • Skaffa laptopen
  • Tatuera mig
  • Töja klart örat

Oj, jag kommer inte ihåg vad jag skrev mer på listan. Men jag vet att det var något mer i alla fall. Men min hjärna har knappt funkat idag.

xoxo <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

töja örat? :O varför?

Svar: köpte den på myrorna :)

2008-08-07 @ 01:00:27
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du kommer fixa alla de där grejjerna lätt ;)

2008-08-07 @ 06:20:35
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback