Detta shoppade jag idag.

Här kommer bilder på vad jag shoppat idag. Samt dagens outfit som blev efter att ha köpt den första tröjan. Det bästa var att jag fick allt för ca 600:-, vilket inte är speciellt mycket för allt jag handlade. Skorna som egentligen skulle kosta 500:- fick jag för mindre än halva priset, och nu ska jag lära mig att gå i klackar ordentligt.


Den grå tjocktröjan kommer från Vero Moda

Vita toppen och västen kommer från H&M

Och dessa heta klackar från Din Sko. Fick dem inte ens för halva priset.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Galet mycket snygga prylar du fick för pengarna! :D

Är faktiskt ganska avis :p

2008-08-05 @ 21:58:26
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Yo

Bonita la ropa y los zapatos que comprastes!!!.... comprame ropa a mi tambien :D

besos y no olvides que te quiero mucho...



YO

2008-08-07 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback