Marres Diss - Deathwatch!

I helgen såg jag en riktigt usel film.
Måste ha varit en av de sämsta filmerna på mig lista.
Den hette Deathwatch och handlade om en pluton som kommit vilse i första världskriget.
De hittar en tysk skyttegrav som de ska säkra och så tror de att de är omringade av tyskarna.
Men i själva verket spökar denna skyttegrav och liken som är fyllda med taggtråd är brutala mördare.
Även taggtråden lever och mördar och de onda andarna i skyttegraven vänder plutonen mot varandra.
De börjar mörda varandra och blir helt koko i huvudet.

Skådespelarna suger och en av dem är han som spelar Billy Elliott också. Han typ går runt och stönar hela tiden och är skitskraj. Han är den som är "den snälla" i kompaniet.
Sedan är det en man som sätter sig och runkar i skyttegraven, mitt i all lera, regn, skit, lik och massa annat!
det slutar med att han blir dödad av ett lik, fyllt med taggtråd.

Så jaa, detta är dagens diss. Rekomenderar verkligen inte denna film, men vill ni se något sjuk så ska ni se denna. hahaha!

Kommentarer
Postat av: Denise

Svar på min blogg :
jag ska köra på albertsons, jag hopaps det blir bra :)

2008-04-16 @ 17:30:18
URL: http://latour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback