När man är ledig och sjuk.

Har åkt på en riktig dunderförkylning och blev riktigt dålig under lördagen, men värst var nog igår. Speciellt när jag var tvungen att jobba så ingen kunde byta med mig. Jag borde ha legat hemma och vila.. Men idag har jag varit ledig och tagit det riktigt lugnt. Känner mig piggare nu.

så idag har jag äntligen hunnit träffa Cissi också, vilket var otroligt trevligt. Fika på stan med mycket prat och reflektioner. Har verkligen saknat den tjejen!

nu är det tyvärr dags att sova, jobb imorgon och vårruset (som jag ändå inte kommer kunna springa..)


Kommentarer
Postat av: Cissi

aaw saknat dig med gumman!! Roligt att mina fingrar är helt till knölade haha.. Undra vad jag höll på med? hihi. Ny träff snart!! KRaam

2012-05-15 @ 20:57:08
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback