Hoppas ni har haft en fin påsk!

Nu är det dags för mig att sova. Har hittills haft en full arbetsvecka och arbetat sju dagar av elva.. Imorgon fortsätter min arbetsvecka och det känns som att det är lågnt kvar tills jag är ledig och kan andas ut. Men vad gör det när jag förhoppningsvis har ett jobb om ett par månader. Jag kämpar mig vidare och gör mitt bästa!



Imorgon fyller jag år, men det har jag inte tid med. Får ta det i helgen, kan man skjuta upp födelsedagen ett par dagar? Jaja, sova var det, då jag har mycket att göra imorgon.

Puss och kram på er alla och hoppas ni hade en toppenpåsk!

Kommentarer
Postat av: E

åh, vacker!

2011-04-30 @ 00:01:15
URL: http://delightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback