Working time

Nu ska jag alldeles strax ta mig till bussen och vidare till jobbet. Blir en heldags arbete, vilket inte gör mig något alls faktiskt, är bara glad att få jobba så mycket som möjligt. Slutar inte förrän kvart över åtta ikväll, så lär inte hitta på så mycket senare heller då jag inte är hemma förrän runt nio kanske. Men det gör inte mycket heller eftersom jag börjar tidigt imorgon också. haha.

Äntligen kom fotot upp på matfeed också, har blivit nekad foton tidigare så började bli lite irriterad. Men det var för att det inte fanns tillräckligt med ljus i bilder, så då vet jag det till nästa gång. Glassen jag gjorde häromdagen tog slut igår också, hann inte fota den men tur att jag har kvar lite från första omgången. Ska skicka in till en tävling och hoppas på det bästa.

Men nu måste jag kiila innan jag behöver stressa, ta en liten morgonpromenad
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback