Ledsen, tyvärr

Tyvärr gick inte Chile vidare, vi fick ganska så mycket stryk mot Brasilien, men fan vad bra de spelade ändå! Var en del missar som jag satt och svor åt och jag hoppas inte Tommy blev allt för rädd för mig. Han har aldrig sett mig såhär och det lär nog inte hända igen, eftersom det bara händer vid sådana tillfällen som fotboll + Chile.

Men han verkar inte allt för rädd för mig nu i alla fall.. Men men, förlust mot Brasilien och vi är ute ur vm. Men nästa vm, då jävlar ska vi ta alla med häpnad. Överraska, med de unga spelarna som finns nu så kan det gå! Och med tanke på hur de faktiskt spelade nu så, varför inte?.

Jag är i alla fall fortfarande Stolt Chilenare. Och jag längtar tillbaka ännu mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback