Slutet på veckan, nu börjar ännu en

Jag hoppas att denna vecka blir bättre än vad förra var. Jag klagar inte på hur den förra var, men det hände vissa grejer som gjorde att jag blev lite tung i huvudet. Men jag har bestämt att jag ska säga nej till allt sådant denna vecka, för jag vill ha en glad och må-bra-vecka!

Sölade med träningen denna vecka, men som jag skrev tidigare så var jag inte på topp. Och så blir det inte bättre av att man är extra känslig i samband med "kvinnans underbara vecka". Nej nej, men nu är den över och allt godissug försvann med den också.

Men snart börjar en ny vecka, om tio minuter. Och jg har berstämt att det blir en bra vecka. Jobbar hela kommande helg också, fredag, lördag samt söndag. Det känns lite segt, men det får bli bra, blir som sagt glad när månaderna är slut och det är dags för lön!

Nu ska jag stänga ned och släcka lampan, dra täcket över huvudet.
Hoppas ni haft en fin helg! Det har jag, riktigt trevligt.
Pusspuss



<3 Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback