Sköönt med en kort dag

Är redan hemma och jag har varit hemma i ca en halvtimme. Känns riktigt skönt. ´Slutade kl. 12 idag, men jag hann med fem i tolvbussen, annars hade jag varit tvungen att vänta i över två timmar på nästa buss och det är inte så kul! För nu har jag mer tid till träning och städning av rummet. Ska STORSTÄDA idag och det känns ju riktigt härligt!

Kom hem och tänkte fixa lunch, men blev inte mycket till lunch, för jag täntke göra en sallad med ville ha Keso, så det fick bli en tallrik med flingor och två mackor. På väg från gymmet smiter jag inte på ica och köpte lite keso så blir det lite energi efter träningen också.'

Idag har jag tänkt fokusera på mage och rygg, de måste ju också tränas, och hittills har jag haft mest fokus på ben och bröst. Fyy fan alltså, om jag fortsätter i den här takten kommer jag verkligen ha min drömkropp till sommaren, vilket är målet också! Har gjort ett mått också, men ska ta och mäta lite annat tror jag också. Min midja ligger på 90 cm och det är liiite för stort, då en kvinnas midjemått ska vara på ca 85 cm, så sådär mycket är det inte som ska fixas egentligen, men vill i alla fall få en fastare kropp.

Sköönt med en kort dag i skolan i alla fall, måste börja klura på mitt sluttal också, seeegt!



Vad ska ni göra idag?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Humorsajten

inte så mycket du kan läsa mer om mig i min privata blogg

http://josefinaljus.webblogg.se

men glöm inte att kolla uppdateringarna på humorsajten

2009-03-12 @ 14:53:50
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: Marre

Jättefint du fixat det :D Försöker göra en design till min blogg men fattar typ inget x'd Robin har sagt minst 100 ggr hur man ska göra, men mitt huvud verkar vara ihåligt, nåja x'd



Allt lugnt med dig ?

2009-03-12 @ 17:31:27
URL: http://jordgubbssoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback