Nu säger jag god natt

God natt på er allesammans! Hoppas ni haft en mysig torsdag. :-)
Det har i alla fall jag, mysigast var på kvällen när jag passade lillebror och vi satt och tittade på Det levande slottet, då han säger "Jag tycker om dig" och så kryper han upp hos mig. Aawh, denna lilla sötnos alltså! <3 Mysigt hade vi och åt, fikade och lekte gjorde vi också.

Sedan har jag röjt lite på rummet, men det fattas fortfarande, får bli nästa vecka.

Imorgon är det fredag, vilket betyder helg. då får jag träffa älsklingen och familjen i Södertälje. Treeevlans, jag längtar så enormt mycket! <3

Men nu tänkte jag redigera lite bilder innan jag somnar, måste bli klar till imorgon, uscha.. ::-/ Svårt när jag inte vet hur jag ska göra.. Aja, jag kommer på något.

Vad ska ni göra i helgen?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback