Jag är sugen på något nytt

Sitter här i skolan och ska skriva skillnaden mellan Jehovas Vittnen och Den Katolska Kyrkan.. Rätt trist, för det står på ett så tråkigt sätt.. Hittade en sida som hade skrivit kortfattat om Katolska kyrkan, men jag vet inte vad de menade med kortfattat för det var hur jävla långt som helst.

Har tänkt mycket den senaste tiden på något nytt. Jag är sugen på att göra nya saker, vill uppleva något nytt, hitta något kul att göra och bara leva på nytt, om jag säger såå. Eller inte riktigt egentligen. Jag är jävligt nöjd med mitt liv, det klagar jag inte på. Det jag är missnöjd med är att jag inte utför planer som jag hela tiden får, att jag inte går ut med min kreativitet och bara Goes fucking Crazy!

Men jag ska se till att börja göra saker, för jag blir bara arg på mig själv annars.. Nu under skoltiden här så har jag gjort en stereo, men jag är inte klar än.. Den ska förmodligen hamna på en skateboard som jag designar, vi får se vad som händer med det.



Vad tycker ni om den? Gjord lite snabbt i illustrator. :-)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du börjar bli grymt duktig nu tjejen! Riktigt kul att se! Kommer nog bli sketa snygg när den blir klar!

2009-03-11 @ 20:16:40
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback