Hemska jävla mardröm

Jag tror jag har gråtit i sömnen inatt faktiskt, det kändes så när jag vaknade då ögonen ömmade och näsan var täppt. Saken är den att jag inte riktigt vet vad jag drömde heller. Vet att jag satt i någon bil, att jag grät hela tiden och massa sådant. Att jag och brorsan hade bråkat, och att jag hade sagt något dumt, riktigt dumt.

Sedan hade jag fått reda på att han gått bort.. Och att jag mådde så jävla dåligt. Jag vet inte hur han gick bort, jag vill inte veta heller. Såg massa tecken av honom i himlen sedan och allt var bara så jävla hemskt.

Älskade bror, du får inte försvinna från mig. Det första jag gjorde när jag vaknade var att smsa honom och säga att jag älskar honom. <3



Jag hatar sådana mardrömmar, de är så jävla hemska, speciellt om de känns aningen verkliga.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback