Ska snart iväg till skolan

Nu harj ag ätit frukost och gjort mig iordning. Fattas bara att föna håret lite och slänga på kajal kanske? IDag är jag rockigt chic också, med mitt svarta linne med dödskallar och en skjorta över, mörka jeans. Har avklarat en grej på listan för dagen också, och det var min jättesköna morgonpromenad. Så nu återstår bara några saker till.

* Gå på en rask morgonpromenad
* börja ordentligt med projektarbetet, skriva minst en artikel?
* STÄDA mitt rum! Ett riktigt måste.
* Planera matlista över vad som ska ätas när jag är hemma själv
* Lägga mig TIDIGT!

Och det ska göras idag, kan nog bli lätt, förutom det där med att lägga mig tidigt. Visst kan jag lägga mig tidigt, men en annan sak är det att somna tidigt, har så svårt för det. Men nu ska jag i alla fall duka undan min frukost/lunch och göra mig iordning för att gå till bussen snart. Undrar om jag behöver ha jackan?

Ha en bra dag nu allesammans.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback