Min bror är allt för sööt han.

Sitter här med en liten lillebror bredvid mig. Lyssnar på musik och han sitter och sjunger med, även fast han inte kan texten. Haha, han är så enormt sööt! Han sjunger bl.a. till Pinks låt So What. Och så visade jag honom Visualizations som visas i WINAMP om man har det uppe förståss och han blev helt inne i det. Tyckte det var skitballt osv. Och sedan när jag slutade titta på det så gick han och hämtade sina pennor i massa olika färger, och säger att det är som det vi såg på datorn. Så han snurrar dem i händerna och säger att det är ballt och läskigt. "Det är nästan som att det kommer emot en" Gaah, min lilla sötnos!
 

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Okejs vad jobbigt :S joo min har vart helt okej :)

2008-09-03 @ 19:03:05
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback