Kvällspromenader och nattlig sömn

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, jag vet att klockan inte är så mycket mer än 22, men jag är så oerhört trött så jag tänkte faktiskt lägga mig nu. Ska upp skapligt tidigt imorgon, jag och Carro åker in till stan med vanliga bussen, kl 7.50, även fast vi inte börjar förrän kl. 12. Men det beror på att vi ska börja träna och ska då in till Hjortens och simma. Hur skönt ska inte det bli? OERHÖRT! Så det blir skönt med träning, ska verkligen komma igång nu! Känner att jag behöver det och vill ha en annan kropp till nästa sommar *grr*

Var ju ute och gick med Nico också, så himla skönt det var. Var lite kul, för vi satt och pratade på msn och jag frågade vad han gjorde. Han svarade att han inte gjort något och frågade direkt om vi skulle gå Salingerundan, vilket vi tillslut gjorde. Och jag är glad att jag följde med, för det var så jäävla skönt att bara gå runt, prata och ha det allmänt trevligt. Så det kommer bli fler gånger, eftersom han brukar gå den rundan och sådär, och det är ju lite tråkigt att gå själv.

Provade studentmössor idag också. Fyfan vilken härlig känsla egentligen! Kan knappt tro att det är mindre än ett år kvar tills vi tar studenten. Känns så overkligt, men bra som fan! Så jag har beställt en diamantmössa med lite grejs till, beställde också en studenttröja till, men den ska jag nog plocka bort. Kan göra en egen med egna tryck. Snyggare, mer personligt och billigare. ;)

Men nu ska jag ta och lägga mig, så jag orkar imorgon. Måste leta rätt på låset också, så jag kan låsa in mina kläder på Hjortens. Ska nog köpa Friskvårdskortet också, oj oj. Övningsköra imorgon också kanske?

Sov gott och dröm sött nu då! Så får ni ha det så underbart imorgon.
xXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback