Jag vet inte vad jag tänkte på.

Kan inte riktigt förstå vad jag tänkte på när jag valde kursen i matte C. Klarade inte ens matte B och kände en sådan otrolig lättnat när matte B var över, fast den är inte över helt, eftersom jag måste göra en omtenta i vinter för att jag fick IG i kursen.. Och nu sitter jag och svär över matten. Speciellt igår, ingenting ville funka, jag hatar matte och jag har fan inget mattehuvud. Okey, jag hatar inte matte, det är ett för starkt ord, men jag ogillar det så in åt helvete mycket!

Igår t.ex ville jag bara skrika åt allt, för att det gick så jävla dåligt.. Och inte blir det bättre med min jävla PMS som jag har nu.. Mycket svordomar i detta inlägg, men det är bara ett tecken på hur mycket jag gillar matte, haha.

Jaja, nu ska jag inte klaga så mycket mer. vad tycker du själv om matematik?

xoxo <3


Kommentarer
Postat av: Carolina

Mattematik är strunt som jag inte begriper mig på att jag valde en fortsättning på. Engelska C verkar så mycket bättre för mig, men nej. Jag förblir osmart :p

2008-09-01 @ 22:30:46
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback