Idag blir det jobb..

Ska göra mig iordning snart, för sedan ska vi in till stan en snabbis och jag ska kolla på jacka. Så det blir bara det innan jag drar iväg till jobbet. Tur att jag inte jobbar så länge idag då, ungefär fem timmar. Är lite trött efter gårdagen, blev ju lite sent, men var inte där så länge och det gjorde absolut ingenting. Var ju inte speciellt kul för min del.

Ikväll får vi gäster också, Oskar, Ann och Alma kommer hit, vet dock inte om deras tonåringar kommer, men vi får se. Jag har iaf jobbet till kl. 18.15, och sedan blir det bara hem och chilla. Ska verkligen ta det lugnt, plugga lite teori också tror jag. Eller jag ska se till att plugga teori i alla fall. Måste ju göra det om jag vill ha körtkortet i November.

Men nu ska jag borsta tänderna och sminka mig. Hoppas ni får en trevlig helg.

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

Ha en fin dag.

2008-09-20 @ 10:14:38
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hoppas du äntligen får köpa nån snygg jacka :D

och tråkigt att det blev som det blev för dig igår med festen :/

Vi får se till att ha megatrevligt på fredag istället ;)

Kram

2008-09-20 @ 10:54:24
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback