Här sitter jag igen

Nyser, hostar och snörvlar. Hade tänkt åka in till skolan imorse, men sov inge vidare inatt och har världens huvudvärk + förkylningen. Ska käka lite och se hur jag mår, sedan försöka åka in med bussen kl. 11.16, om den går då? Vill ju verkligen vara med på Grafisk Illustration, om jag nu fick den lektionen. Har ju inte fått svar från SYV eller "rektorn"?

Vi får se hur det blir, åker jag in så pass tidigt så hinner jag ändå fråga om hur det blir. Ska försöka hinna till lunchen också. Hm, är hungrig nu med..

Faan, varför ska jag bli sjuk? Jag som ville köra igång med träningen nu ju? Skulle ju ha simmat idag, men icke.. Får bli nästa vecka hoppas jag. Jag får ta och kompensera det med promenader istället.

Aja, nu är det dags för frukost och en ipren. Hoppas ni får en bra dag idag.

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback