God morgon folket!

Jaa, här sitter jag redan uppe, rätt pigg och har varit vaken sedan kl. 8. Sjuukt egentligen, för jag la mig rätt sent, somnade sent och sov inte speciellt bra. Vaknade klockan åtta för att se hur mycket den var egentligen, men sedan kunde jag inte somna om. Gick upp och satte mig för att kolla på tv, var först uppe en helg, det är nog första gången på vääldigt länge.

Hm, idag ska jag jobba också. Vet inte med vem egentligen, eftersom jag fick ta Lisas helg. Känns som att det är sjukt länge sedan som jag jobbade. Tänk om jag glömt allt? Needå, det har jag inte gjort. Men nu ska jag nog ta och duscha ur hårsprayen ur håret, sedan ska vi nog ut och köra lite. Och efter det blir det att åka vidare till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag, jag ska se till att hitta på något mys ikväll. Och Grattis Carroo! :D haha, samtidigt som jag säger tack för en trevlig kväll igår. :) <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack jätte gulligt. Har precis köpt en systemkamera så jag kan höra av mig om det är okej:)

2008-09-06 @ 10:51:46
URL: http://nathahalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback