En mycket trevlig eftermiddag/kväll med munorgasmer och annat skojs

Slutade skolan idag kl. 15.00, näst sista lektionen somnade jag till på, som förra veckan.. Fast det är inte så konstigt egentligen. Men men, vad ska jag säga? Han bör nog gå en kurs i retorik, eller vad säger ni?

Efter skolan skulle jag, Emelie och Carro sticka och köpa godis och sådär, men istället fann vi något annat. Oj oj jäävlar. Vi såg en stor frys med Ben & Jerry's! Och som vi letat, i hela Nyköping! Men nu tänker inte jag berätta om vårat lilla ställe, mouahaha! Vi köpte varsina smaker, för att kunna testa varandras. Jag valde en Caramel Chew Chew, Emelie tog en Strawberry Cheesecake och Carro tog Cookie Dough. Smakade alla tre, fast vi hann inte riktigt smaka på Emelies glass, för hon fick stressa på bussen.

Men sedan var jag och Carro i himmelriket. Vi satt och stönade högt medan vi åt glassen och kundei nte låta bli att plåta den, massor! Vi sparade lite glass till bussresan också och satt och åt på vägen hem. Kommer bli riktiga glassnobbar och på måndag ska jag nog köpa hem två burkar med Ben & Jerry's, äta när man är ledsen och glo på kärleksrullar, haha. Som på film. Och det är väl vad vi tre kommer göra framöver också, underbart! Fast kanske inte när vi är ledsna.

Nee, men det var verkligen himmelriket där jag fick ett flertal munorgasmer. Nästa gång blir det nya smaker, och jag är sugen redan nu! Dock så fick jag ont i magen, men jaa får skylla mig själv eftersom jag är laktosintolerant.

Nästa inlägg innehåller bilder från glassmakandet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback