Dags att lägga sig då kanske?

Idag har det varit rätt bra, även fast jag har varit sjukt seg och sådär. Uhm uhm, anna har btw skaffat blogg, wohoo. Kommer bli kul att läsa den. coben.blogg.se . Men som sagt, dagen har varit seg. Jag har fått två VGn i två olika grafiska arbeten, känns bra. Har haft ett bra samtal med Victor och bara tagit det lugnt idag.

Hoppas de ringer imorgon angående datorn, längtar så mycket att jag snart spricker! och ännu mer eftersom den blev försenad med en vecka. Hm, oj, nu är klockan alldeles för mycket och jag borde ha lagt mig för en timme sedan. Så jg får lägga mig nu direkt då, så jag hinner ringa och säga god natt till älsklingen också. Ska upp tidigt imorgon, kl 6, så jag hinner duscha. Men ställer ändå klockan på halv sex, för att det är så jävla skönt att bara ligga i sängen och snooza. mums mums på det.

Hoppas ni haft en bra dag nu och att ni sover gott.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback