Varför? Därför!

Varför ska jag vara en sådan jävla perfektionist i vissa saker?
Varför ska jag ställa så jävla högra krav på mig själv?
Jag har ett starkt överjag!
Därför!

(Jag var tvungen att ha med något psykologiskt begredd... varför?)

För att jag vill ha minst VG i psykologi.
Men jag lär inte få det om jag inte gör den här jävla skitsaken som sluttenta!
Måste göra det, den måste bli perfekt.
Det måste bli ett VG, eller högre!
Jag har till imorgon på mig att göra den.
Och imorgon är det matteprov...
Jag spyr.
Varför?
För att det ska vara i fyra timmar.
Jag hatar matte och mår fan psykiskt dåligt av det...
Därför!

Varför ska det vara så jävla svårt?
Därför... Jag kan inte låta omvärlden vara.
Varför bryr jag mig för mycket?
Varför ska jag vara så jävla nyfiken?
Varför söker jag hela tiden efter det ouppnåerliga?
Varför?
Varför?
Varför?
Därför..
Mitt hjärta är för stort.
Det är därför jag bryr mig mer om andra än om mig själv.
Det är därför allt blir så svårt.
Det är därför jag gör allt fel hela tiden.
Det är därför jag hela tiden kommer på något nytt som är dåligt med mig.
Det är därför som jag är en sådan jävla idiot!
Men det är inget jag rår för...

Everyone who's lookin' at me
I'm running around in circles, angry
Acquired desperation's building high
I've got to remember this is just a game






Robin S, jag älskar dig mer än något annat på denna jord.
Du är min vackre prins på den vita springaren.
v     v     v      v      v      v      v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback