Sådant kan förstöra min dag.

Imorse när jag skulle läsa tidningen stod det om svanarna vid slottet.
Någon jävla idiot har brutalt mördat svanhonan genom att skära halsen av henne.
Hur i helvete kan någon göra så mot ett djur? Mot någon överhuvudtaget?
Jag förstår mig inte på dessa människors handlingar, vad är det för fel?
Svanhonan har förmodligen inte gjort något mot personen och gjorde personen detta för skoj skull?
Jag veti nte vad jag ska tänka.
Jag tänker på Svanhannen som är kvar. ensam...
Svanar håller ihop tillsammans livet ut, och så fort jag tänker på en svan tänker jag på livslång kärlek.
Och hur kan någon göra såhär?
Jag har tusen tankar om händelsen och djurplågeri..
Och det här förstörde verkligen min dag...!


Kommentarer
Postat av: ida

ska på balsta festivalen.

du ska inte dit? puss!

2008-05-15 @ 12:56:22
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback