Nu börjar humöret bli bättre.

Har varit på dåligt humör den senaste veckan.
Mått dåligt, varit stressad och trött så in åt helvete.
Men nu tror jag att det börjar bli lite bättre.
För nu är jag klar med psykologin och mattenationella.
Och nu har jag nog bara tidningen och engelskan kvar.
Sköönt som fan, måste dock bli klar med allt innan nästa veckas slut.
Men det kirrar jag.

Förfan.
Nu ska mamma plocka upp mig och jag hänger med dem till Gumsbacken.
Har ändå inget att göra fram till. kl 13.20.
Så då ska jag käka där och kanske kan kika in på skokanonen.

Ikväll blire spelning, Three Flights kunde inte heller lira.
Men det blir nog bra ändå.

Hejsvejs!


Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback