Media, med en massa att göra.

Sitter på mediekommunikationen som slutade för tio minuter sedan egentligen.
Men jag sitter kvar ett tag, tar fyra bussen istället för den kl. 15.30.
Orkar inte stressa plus att jag vill komma på ett ämne jag kan skriva om i alla fall.
Just nu håller vi på att göra en egen tidning på 12 sidor.
Jag har gjort klart fyra av dem...
Och det är massor att göra som ska vara klart om  ca 2 veckor.
Vecka 23 (tror jag) ska hela tidningen vara klar och jag har tio sidor kvar att göra.
Måste fota reklambilderna också, som jag inte gjort klart...!
För det ska finnas med i tidningen.
Och sedan en bra och ny byline-bild som jag kan ha.
Måste ju uppdatera mig och vill inte ha en bild från i höstas.

Aja, nu ska jag väl tänka på något att skriva om i ledaren.
Ska handla om mig och medievärlden runt om.
Ni kanske har några tips? Då får ni gärna höra av er till mig om dem.


Kramar
Marcela.




Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback