15 dagar kvar..!

Sitter hemma.
Sket i att dra till skolan lite tidigare för att jobba med tidningen.
Tar det i eftermiddag.

Har sovmorgon idag tll kl. 12.15. (tror jag att det är).
Men jaa, tar bussen kl. 11.

Uhm, vad mer?
Ska sitta och jobba med psykologin idag.
Den ska vara inlämnad imorgon, har ont i magen.
Är hur mycket arbete som helst med skiten.
Och jag hade tänkt strunta i den, men man måste göra den för att få betyg typ.
Vill ha minst VG i psykologi så ja..
Har en dag på mig att göra klart allt, började igår med lite småanalyser.
Hittills har jag gjort klart själva utvecklingsdelen.
Vad är kvar?
Social - och inlärningspsykologi.
Jag älskar psykologi, men just nu hatar jag det!

Fallet Gabriel S.
HJÄLP MIG!

Det kommer gå bra, fina tankar.. Det kommer gå bra.

Matteprov imorgon... Jag verkligen avskyr matte..
Och jag valde matte C i trean.. In my ass att jag ens kommer få gå den kursen!
Allt hopp jag någonsin haft har försvunnit helt.
Självkänsla och självförtroendet följde efter hoppet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback