I paketet och en tävling hos Kan Dee



I paketet låg detta snygga linne, dock var det lite kortade än jag trodde. Och än så länge är jag väl (som många andra) inte helt nöjd med min kropp, eller jaa jag är nöjd med allt förutom magen ska jag väl säga. haha, förvånande att läsa? Och jag har en liten idé på hur jag ska få fram detta snygga linne på ett ännu bättre sätt. Ja! En fotoidé!! Men det får komma senare, så ni får se hur klädesplagget ser ut på galgen istället.

Är dessutom med och tävlar om ett linne också, som jag vill ha. Då mitt nuvarandra i samma modell och med samma tryck gick sönder när jag åkte longboard... Så jaa, den tävlingen hittar ni här och den avslutas idag 16e feb, kl 21.00.

klicka på bilden och ni länkas direkt till Kan Dee bloggen!

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

gud så snygg!

2012-02-16 @ 20:58:43
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Fasen! Jag kom in på din blogg en dag för sent för att se tävlingen! haha :( ;)

2012-02-17 @ 17:27:55
URL: http://lmse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback