En längtan till värmen

Usch usch vad jag inte känner mig pigg idag.. Vaknade kl. 5 imorse och somnade runt elva-tolv igår.. Baah! Sov dåligt ockås för att jag hade massa läskiga zombie drömmar.. Inatt igen!.

Tråkigt att vara tillbaka i Sverige också, längtar redan tillbaka till Barcelona eller bara till varmare bräddgrader.. Hade varit fint.

Speciellt när man sitter här och redigerar fotona från Barcelona, vi vandrade ju längs stranden, njöt av vårvärmen och bara hade det hur fint som helst.


Byggnaden på bilden är det grymma 5-stjärniga hotellet som jag besökte för att gå på toa. Aldrig varit med om en snyggare entré och toalett! haha!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att gå på toa med stil ;)

Kram

2012-02-01 @ 21:02:15
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Tack snälla! :)



Schysst hotell! :)

2012-02-02 @ 09:39:44
URL: http://carolinahjelm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback