Proud sister

Jag är så otroligt stolt över att ha de två bästa småbröderna. Båda är så otroligt kloka killar, och det ska bli spännande att se var deras liv för dem! Gustav är kanske inte tillräckligt gammal för att börja gå sin egen väg, då han bara är 9, och hans drömmar är väl inte allt för stora än så länge.

Och Alexander, så fantastiskt att se honom ha utvecklats så pass mycket! En fantastisk människa som är ödmjuk mot alla, hjälper till om det krisar och backar alltid upp en. Min bror som började skejta för många år sedan och då bara åkte runt för att låtsas vara en av killarna i Jackass. Idag bor han i Barcelona, har följt sina drömmar och är otroligt grym på att skejta!

Här har ni det senaste klippen som Markus har filmat. En otrolig grym film, så enjoy...! Och ni som inte kan så mycket om skateboard, kika ändå, för miljöer, musik och tricksen förvånar ändå!



Jag älskar er mina bröder, och det är fantastiskt att få vara eran storasyster. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback