Nu är hösten snart här

Det är redan 1:a september och jag slår vad om att jag inte är den enda som bloggar om det. Men daaaamn vad tiden går fort! Helt galet, vi är redan inne på höstmånaderna och sommaren är snart slut. Även fast solen värmer på ganska skönt idag så känns det att vi går mot kallare perioder och det blir mörkare snabbare nu än vad det blev för bara några veckor sedan.

Men det är med både glädje och sorg som hösten kommer. Jag är en riktig sommarmänniska har jag insett denna sommar. Jag älskar att vara utomhus och tar chansen så fort solen lyser, det gör mig lycklig. Och speciellt när man kan ta sig fram på longboarden, har blivit en riktig longboardnörd! Men jag älskar det.

Kommer ju självklart kunna åka en del i höst så fort vädret tillåter, men vad ska jag göra i vinter då? burrburr, kommer ju inte ens kunna se asfalten.. Men som sagt, tiden går fort så vintern är förhoppningsvis över också.

Samtidigt känner jag en mysig känsla över hösten, när det blir mörkare och man kan sätta på sig varma snygga kläder, sitta inne och njuta av mörkret med tända ljus och fina vänner.

Jag är redo för en mörkare tid.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Jag fattade inte ens att sommaren hade börjat förrän i mitten på augusti haha. Och nu är den snart slut. September känns ju definitivt som en höstmånad.

2011-09-01 @ 14:43:01
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback