Måste få tillbaka blogglöden!

Inspiration, ork och tid för att blogga har försvunnit lite. Vill lägga upp massa fina foton, men har inte haft tid för att ta mig ut och just nu sitter jag mest och redigerar foton. Så fler foton från Typ En festival kommer givetvis att komma, men vill ju inte bomba era ögon med endast de fotona!

Men jag lovar att nu till hösten ska jag ta mig tid, sätta mig ned och kunna blogga igen. Nu när man inte kan vara utomhus lika mycket som man är när det är soligt och varmt ute.

Börjar jobba om en halvtimme, och sitter just nu och väntar på att brödet i ugnen ska bli färdigt. Jag har nämligen bakat det fantastiska brödet. Spännande det ska bli att smaka det efteråt också!

Men men, dags att göra sig iordning en aning kanske?


Kommentarer
Postat av: liza

hihih jaa, imorgon sätter jag den tredje på plats! äntligen :D

2011-09-12 @ 22:35:27
URL: http://johanssonliza.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skrev den igår i ren ilska över hur många idioter det finns som glömmer bort att varje människa är den andre olik.. :) Tackar!!

2011-09-13 @ 19:26:18
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback