Dags att ta tag i träningen igen!

Såå...idag efter jobbet ska jag ut och springa. Jag tror det är första gången på ca fyra månader som jag tar mig ut, galet! Så därför får jag se vad det blir för sträcka, börja med något litet då jag känner mig smått förkyld. Och sedan få till träningen två-tre gånger i veckan. Jag har två lite större mål till nästa år , så det kommer bli gryyymt!

Vad sägs om Vårruset och Tjejmilen? Om jag klarade 8 km efter tre veckor i somras så kan jag nog lätt ta tjejmilen! Detta kommer bli så bra! Och jag har mamma som peppar mig.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gilla! Skulle vilja testa vårruset men kanske inte springer runt, är ingen lång distansare men powerwalkar gör jag lätt :)

2011-10-06 @ 19:36:29
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback