Foto, photoshop, pyssel, inspiration!

Mitt huvud är fullt av idéer, jag vill ha min dator, photoshop, kameran och bara ta mig ut i det underbara och fota, pyssla och bara göra av mig av all fin energi jag har just nu. Har tagit till mig så mycket inspiration nu under ett tag och jag känner att jag måste göra något av det... gaaah....! Hjälp mig någon!!

Men nu ska jag göra av med lite energi genom att städa klart lägenheten som älsklingen så fint började med igår. Sedan blir det lite vindrickande, kan bli riktigt fint.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har också kreativitetsöverskottsenergi men får inte till tiden riktigt..



//anna

driver webshoppen AVANNA egdensignade tshirts linnen smycken tygkassar och posters.

www.avanna.se

2011-05-13 @ 20:34:19
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback