Fantastisk söndagskväll!

Igår bestämde jag och Tommy tillsammans med vännerna att vi skulle göra något trevligt tillsammans. Så vi åkte allesammans till matbutiken och handlade lite käk. Sedan blev det at fem pers stod i vårat inte allt för stora kök och lagade mat tillsammans. Var hur mysigt och trevligt som helst och jag kan ju säga att det kommer absolut bli fler gånger.

Vi gjorde biff med klyftpotatis, god sommarsallad och cafe de paris smör. Alla blev mätta och satt och njöt av det vi lagat. Tyvärr var jag för upptagen i köket att jag inte hann ta några bilder på när vi alla satt och lagade mat. haha, men ni får nöja er med denna text.

Hoppas ni läsare haft en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback