Dags att lägga upp en träningsplan!

Nu har inte jag tränat på ca tre-fyra veckor. Fy skäms på mig! Jag som höll igång så bra ett långt tag, så det känns faktiskt i både kropp och huvud att det var ett tag sedan nu. Men nu är det dags för mig att lägga upp ett ordentligt träningsschema, ska rättaresagt lägga upp hur jag ska köra min löpträning.



Det är nämligen så att vi blev överraskade imorse på jobbet av chefen då han berättade att han anmält oss för Vasa-stafetten! Jag tänkte direkt att det skulle bli galet roligt. Vi valde vilka sträckor vi skulle springa och av någon anledning valde jag att starta med en sträcka på 9,5 km. Hur det ska gå återstår att se, men jag är faktiskt oerhört taggad. Om ni klickar på bilden så ser ni hur min "höjdprofil" kommer se ut = Betyder att jag kommer springa 7 km i uppförsbacke!!

Så nu ska jag faktiskt ta och snöra på mig träningsskorna och sedan ta mig ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback