A brand new day will give me something


bild tagen av mig på Nyköpings hamn

Ännu en ny dag, lite lagom trött såhär tidigt på morgonen. Idag ska jag nog se till att börja bli den där försäljaren jag går praktik för att bli! Igår var vi fyra nya försäljare på företaget iväg på en liten säljutbildning som våran chef höll. Väldigt spännande och intressant. Så idag tänker jag nog ta tag och börja lite smått, måste ju bilda mig ett litet nätverk.

Ska bli spännande och jag känner mig än mer taggad nu när jag fått ett bra underlag och så fick jag mina allra första visitkort igår, fint det där!

Idag ser det mest ut att vara jobb som gäller, sedan är min älskling ledig också och då är det skönt att jag slutar tidigt. Så jag hoppas på att få resten av kvällen till att mysa med honom. Imorgon dock har jag en lång dag som väntar, men den berättar jag mer om senare..

Nu måste jag rulla till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Larsson

Det låter så spännande med allt vad du håller på med. Vi önskar dig lycka till tusenfallt!

2011-05-18 @ 10:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback