Vad händer med världen?

Sitter här med gåshud just nu, många tankar som far genom mitt huvud. Jag är orolig för familjen i Chile men mina tankar går även till många andra som imorse blev utsatta för den kraftiga jordbävningen och tsunamin i Japan. Och det sägs att när det hänt någon naturkatastrof i Japan så kommer det även hända i Chile.. Det är ju samma hav, så det är inte så konstigt. Därför sitter jag här och tänker på hur det är med familjen..

Det är stora varningar om att ikväll kl. 23.15 (chilensk tid) kommer tsunami slå till i Valparaiso/Viña del mar.. Och det är stora varningar runt om i landet att man ska ta sig upp så högt man kan komma bland bergen.

Vad är det egentligen som håller på att hända? Vi har tagit förgivet att vi kan göra vad som helst på denna planet, men vi borde istället ta vara på den..

Kommentarer
Postat av: sabina

sv. Aa det var det :/ hade väldigt bråttom på morgonen så hann inte göra en närbild på leggingsen och tröjan.

2011-03-11 @ 18:55:40
URL: http://remmeberthiz.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Ja det är riktigt hemskt med dessa jordbävningar! :(

2011-03-11 @ 19:00:30
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Åsa

förstår dig..har haft rysningar när jag tittat på tv och mina tankar har gått till Japan och till er..vad ni har haft för känlor och minnen när du o Alexander hörde o såg nyheterna..varma kramar skickar jag dig <3

2011-03-11 @ 20:42:18
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback