Så fort solen lyser så är jag upptagen

Nu har solen lyst sådär fint ett par dagar, snön från taken är helt borta här utanför och jag sitter och njuter av fågelkvittret utanför. Håller på att göra mig iordning för jag ska runt lunch iväg och träffa två vänner för att äta lite. Men det jag tänkte säga var att det inte blev mycket bloggande igår, för jag var verkligen upptagen hela dagen.

Först fotografering på proauto och sedan möte på arbetsförmedlingen och sedan har jag bara varit vidare på nya saker hela tiden. Men skärpning till mig, nu när jag faktiskt varit duktig och har haft kameran med mig! Så jag har lite foton som ska redigeras.

Var gör ni när solen lyser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback