Har haft en mysig dag

Började morgonen med frukost runt halv åtta imorse för att sedan åka till gymmet kl. 8. Snaaacka om att jag varit trött efteråt! Var riktigt skönt eftersom jag inte tränat på två veckor, så pumpade på lite extra också. Idag var det fokus armar och ben.

Sedan blev det hem och ta det lugnt en stund tills jag skulle möta Michelle på stan för lite lunch. Satt på Chili nam nam ett bra tag, ca två timmar, och bara pratade. Vidare hem till mig för att spendera lite av eftermiddagen här med te och smycken. Gjorde då örhänget från tidigare inlägg.

Vidare igen för att lämna Michelle och sedan handla lite för middagen ikväll. Hem, pilla med ännu ett smycke i väntan på att älsklingen skulle komma hem. Gjort egna hamburgare som blev mumma och sedan har jag fortsatt att pyssla.

En fin dag med andra ord.
Imorgon blir det också bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback