En kort dag i Stockholm









Gårdagen spenderas ett par korta timmar i Stockholm. Jag skulle på en vidare arbetsintervju och sedan gick blev det mat och som vanligt besökte vi Burger King när vi är i storstaden. Det finns ju inte i lilla Nyköping och det är ju galet gott ibland. Okej, vi äter faktiskt inte alltid på Burger King när vi är där!

Gick till Tommys favoritaffär och sedan vidare till H&M där jag köpte en supersnygg jacka jag kollade på i London. Nu är den äntligen min och det får komma upp lite bilder när jag känner mig piggare.
Sedan åkte vi faktiskt hem, ingen av oss kände oss speciellt 100%-ish i kroppen så vi tog oss tillbaka med pendeltåget.

Besökte familjen i Södertälje också innan vi tog bilen vidare till Nyköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback