En otroligt fin kväll och jag önskar jag hade kameran med mig.

I eftermiddag har jag haft det oerhört bra. Så nu är jag trött och slut i hela kroppen. Började med lite longboard efter jobbet tillsammans med Lisa, möta upp Terese när hon slutade , åka vidare på tur och longboarda lite i väntan på att Tommy skulle sluta. Sedan åkte vi ett glatt gäng på sju personer ut i en skog med en sjö och badade hela kvällen. Önskar bara att jag hade fått med mig kameran, men men den kan man inte alltid släpa på!

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och jobba! Vad som händer i veckan får jag berätta lite om imorgon. ;-)

God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad mysigt! :) Blev det utanför Sjösa?

Kram

2011-06-28 @ 05:53:12
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback