Städar... och sen då?

Håller på att städar lite hemma nu, peppar med massa skön latinomusik från en av mina spellister på Spotify. Cumbia Sobre El Rio <-- Den är grym så ni får gärna ta del av den. Man blir sugen på att svänga med rumpan en hel del!

Men städa var det, och sedan då? Är ju schysst väder ute fast det är blåsigt.. Fota smycken ska jag hinna göra sedan får vi se om det kanske blir en tur med brädan eller om det kanske till och med blir lite bad. Ikväll ska vi i alla fall iväg och fira lillebror.

Kommentarer
Postat av: Jyske

Du skickade en kommentar till mig som handlar om kommentarer på DIN blogg...



Vad menar du med det? Ska jag sluta kommentera? Jag gillar att kommentera på din, tycker speciellt om longboard och smyckes inläggen.

2011-07-26 @ 22:27:16
URL: http://www.jyske-jag.blogspot.com
Postat av: Jyske

Ok, jag förstår. Tack.



Hoppas också Gustav har en bra födelsedag!

2011-07-26 @ 23:29:49
URL: http://www.jyske-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback