Nedrans sommarförkylning!

Godmorgon alla fina läsare, vill börja med att önska er en superhärlig tisdag i detta molniga Sverige!

Jag har råkat ut för en typisk jobbig sommarförkylning, men jag deppar inte för det. Får ju jobba lite extra på EM denna vecka och nästa vecka är jag barnvakt två dagar, vilket ska bli helmysigt!

Igår mådde jag betydligt sämre och därav den låga uppdateringen. Storstädade istället hela lägenheten och spelade lite WET. (Som förövrigt är ett grymt spel till xbox!)

Idag är det som sagt jobb på listan, men ska även träffa fina Alice. Vad vi hittar på återstår att se. Ska även ta och fota min kusin där hela familjen är på besök från Täby. Var säkert ett år sedan jag såg dem sist. Men en av småkusinerna har i alla fall hockeymatch här i Nyköping och då ska jag ta lite schyssta bilder hade jag tänkt. Aldrig fotat Hockey, men det ska bli spännande!

Hoppas ni har det bra och ännu en gång så önskar jag er en fin tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback