Det kan inte bli bättre!

Wow, vilken kväll det varit! Åkte från badet utanför Nyköping tillsammans med Lisa. Såg två longboardåkare på vägen så jag sa åt lisa och stanna. Vi stannade till och tog kontakt med dem, pratade ett par minuter.. De skulle på ett äventyr mellan Linköping och Stockholm, för att samla ihop pengar till barncancerfonden. Tog deras nummer och sa att vi kunde hitta på något under kvällen och visa dem Nyköping då vi hade planer på att åka ett gäng med brädorna.

Mötte upp dem och tog en låång sträcka genom Nyköping. Var till en början åtta pers, bl.a. Tommy, Lisa, Jag och Alice, inkl. dessa två pojkar som vi mött. Visade dem runt, tog lite pauser, pratade massa och bara njöt av att glida runt. Avslutade kvällen med ett eller två glas i hamnen och jag kunde inte ha en bättre kväll än denna.

Kan ju bara säga att jag älskar mitt liv och jag är så glad över vad det har och kommer fortsätta att ge mig. Jag kan inte vara mer tacksam över vad jag fått uppleva och hur jag utvecklas som person. Jag tackar även för dessa fina stunder, känner mig nästan lite religiös, haha! .

Det är fint det, livet är fint.! ♥

God natt, imorgon ska vi följa killarna en bit på vägen mot Södertälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback