Liten besvikelse + nytt rum

Filmen vi såg igår var väl helt ok, tycker att Seth Rogen har gjort betydligt bättre roller och han kändes så elak i denna roll så det var svårt för mig att tycka den var rolig. Sedan var det ingen större cool effekt med 3d heller, ibland tänkte jag inte ens på att det var 3d.. Nästa gång jag ser en 3d-film får bli något intressant på Cosmonova i sthlm. ;-)

Roligt hade jag i alla fall och det blev en riktigt rolig kväll tillsammans med älsklingen, Calle, brorsan och Robban. Strosade runt lite på Heron City och bara hade det allmänt trevligt och sådär.

Snart dyker mamma och familjen upp, och Roger (mammas sambo) ska hjälpa oss att få upp tapeterna. Så vi får äntligen ett rum till. Kommer kännas galet och så grymt skönt! Spännande och självklart kommer det bilder längre fram när det är inrett och klart.

Nu ska jag börja lite med lunchen.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback