Gott till frukost!



Fick inspiration när jag såg blogg.se's framsida och såg Sarase och hennes mellanmålssmoothie. Så jag åkte på morgonen till affären och handlade lite ingredienser och gjorde lite som Sarase skrev i sin blogg. Sitter fortfarande och smuttar på min smoothie men inser att jag måste sätta fart snart, då jag ska möta Cissi på gymmet.

Äntligen är vi båda friska och kan ta tag i träningen igen, känns hur bra som helst! Och efter gymmet och lunch ska jag ta mig till intersport och handla lite träningskläder för att sedan ta en promenad hem i vintersolen.

senare i eftermiddag ska jag också träffa Liza för en fika, gryymt kul! Och mitt mål under kvällen blir att städa och göra rent i sovrummet så vi kan sätta upp tapeterna. Har en fullspäckad dag med andra ord!

Nu är det dags att dricka upp och packa väskan.

Kommentarer
Postat av: sarase

åh va kul tjejen :)



Den är hur god som helst med hallon också :)

2011-01-10 @ 18:32:13
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback